Problemy z WebAPI Allegro w sklepie - po zalogowaniu się do konta w serwisie Allegro.pl pojawi się komunikat "Nie możemy wyświetlić strony. Numer błędu:

MENU

Jeżeli po zalogowaniu się do konta w serwisie Allegro.pl pojawi się komunikat "Nie możemy wyświetlić strony. Numer błędu: .................", to musisz wrócić się do strony edycji konta Allegro WebAPI w sklepie (klikając w przejdź wstecz, w swojej przeglądarce internetowej)  i kliknąć w linka "Strona do zarządzania aplikacjami Allegro" aby przejść na na stronę https://apps.developer.allegro.pl/ .

 

 

 

Zwróć jednak wcześniej uwagę jaki powinien być adres WWW dla Twojej aplikacji (w zarządzaniu aplikacjami Allegro to Redirect URIs) , znajdziesz go pod pozycją "Adres aplikacji" na stronie edycji Allegro WebAPI w sklepie. Ten sam adres musi znajdować się na stronie do zarządzania aplikacjami Allegro (Redirect URIs). Ten adres także zmieni się gdy wcześniej nie miałeś załączonego szyfrowania i nie miałeś zainstalowanego certyfikatu SSL w sklepie, a teraz już go masz (wcześniej adres miał na początku http a po załączeniu szyfrowania i certyfikatu SSL ma mieć https).

 

 

 

 

Więc jeżeli Adres aplikacji w Twoim sklepie różni się od tego w zarządzaniu aplikacjami w Allegro.pl, musisz dodać nową aplikację (obecnie nie da się edytować ani usuwać aplikacji w Allegro.pl) klikając w "Zarejestruj nową aplikację"

 

 

Wpisz opis (nazwę aplikacji/konta WebAPI) i poniżej uzupełnij Adresy URl do przekierowania - znajdziesz go pod pozycją "Adres aplikacji" na stronie edycji Allegro WebAPI w sklepie. Zaakceptuj regulaminy i kliknij Dodaj.

 

 

Skopiuj nowy klucz Client ID / WebAPI key oraz Client Secret i dodaj go do swojego sklepu - na stronie edycji Allegro WebAPI.

 

 

 

Po zapisaniu danych pojawi się poniższa strona z komunikatem Allegro o próbie powiązania zewnętrznej aplikacji z Twoim kontem. Oczywiście potwierdź, klikając w "Zgadzam się"

 

 

 

Po potwierdzeniu powinna pokazać się strona sklepu z edycją Allegro WebAPI i informacją "Zapisano domyślne ustawienia dla wybranego konta."

 

 

 

Teraz możesz sprawdzić czy wszystkie konta Allegro WebAPI w Twoim sklepie są poprawnie skonfigurowane, co jest podstawą do poprawnego działania integracji sklepu internetowego z Allegro.pl.

W tym celu kliknij w przycisk "Sprawdź WebAPI Allegro" w górnym prawym rogu (ze znakiem "?").

 

 

 

 

Powinna pojawić się lista ze skonfigurowanymi kontami WebAPI Allegro.

Oczywiście nie zalecamy konfigurowania (dodawania do e-sklepu) więcej niż 3 API Allegro! Przy większej ilości kont WebAPI Allegro, mogą w sklepie występować różnego rodzaju problemy (produkty wystawione przez sklep internetowy nie aktualizują się na aukcji, aukcje ze stanami 0 nie zamykają się, nie tworzą się zamówienia w sklepie z aukcji sprzedanych, zakończone aukcje nie wystawiają się ponownie, itd.).