1. Home
  2. Poczta email
  3. Jak sprawdzić i zgłosić problemy ze skrzynką e-mail w sklepie

Pokaż więcej...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Jak sprawdzić i zgłosić problemy ze skrzynką e-mail w sklepie

Jeżeli pomimo poprawnie skonfigurowanej poczty wysyłane e-maile nie docierają do Twoich odbiorców może to oznaczać, że Twoje konto e-mail zostało dodane do czarnej listy spamerów lub występują inne problemy z serwerem. Aby sprawdzić, jakie dokładnie problemy występują z pocztą, zalecamy przeprowadzenie testu za pomocą narzędzia Mail tester.

Jak przeprowadzić test

1. Wejdź na stronę https://www.mail-tester.com/, a następnie skopiuj adres e-mail z ramki

2. Zaloguj się do swojej skrzynki poprzez roundcube. Na przykład jeśli adresem twojego sklepu jest www.twojsklep.pl, wejdź na stronę www.twojsklep.pl/roundcube. Zalecam logowanie się w oddzielnej karcie w przeglądarce, aby nie zamykać strony mail tester.

3. Wyślij testowy e-mail na skopiowany adres z okna mailer test.

4. Wróć na kartę ze stroną Mail tester i kliknij w przycisk Sprawdź wynik. Serwis oceni Twoją pocztę w skali od 1 do 10. Jeżeli uzyskany wynik jest mniejszy niż 5, Twoje wiadomości mogą trafiać do spamu.

5. Klikając w niebieskie plusiki po lewej stronie możesz między innymi sprawdzić, czy jesteś na czarnej liście spamu, czy wiadomości są dobrze formatowane i co jeszcze możesz ulepszyć, aby poprawić wynik testów i tym samym zmniejszyć ryzyko traktowania Twoich wiadomości jako Spam.

Uwaga!
Podczas zgłaszania reklamacji związanych z niepoprawnym działaniem poczty, proszę skopiować link z dolnej części raportu i przesłać go na adres pomoc@ebiznes w raz z danymi do logowania się do sklepu oraz poczty w domenie sklepu. Dzięki tym danym oraz dostępowi do Twojej poczty e-mail będziemy w stanie zdiagnozować i rozwiązać problem.

Zaktualizowano 24 lutego 2022

Czy ten artykuł był pomocny?

Related Articles