W procesie rejestracji należy uzyskać następujące dane, które będą wykorzystane w konfiguracji modułu płatności w sklepie sStore:
Identyfikator Punktu Płatności (ShopId),
Klucz Punktu Płatności.
2. Po lewej stronie w Cashbill kliknij Nowy sklep internetowy a następnie w Punkt płatności sklep internetowy.
3.Podaj adres Twojego sklepu oraz adres e-mail do reklamacji. Następnie jako platformę wybierz sStore, a w sposobie integracji zaznacz pole Webserwis.
Właściwy adres przekierowania dla Cashbill znajdziesz w panelu sklepu w menu Konfiguracja > Integracje > Systemy płatności przy pozycji Cashbill.
4.Przejdź ponownie do Cashbill i zapisz ustawienia. W odpowiedzi otrzymasz identyfikator sklepu (Shopid) oraz identyfikator punktu płatności.
5.W panelu administracyjnym sklepu wejdź w menu Konfiguracja > Integracje > Płatności i pod pozycją Cashbill kliknij Ustawienia. W kolejnym oknie wklej uzyskany ShopID oraz klucz punktu płatności.
Po włączeniu modułu i wpisaniu niezbędnych danych, ustaw statusy zamówień dla zamówień opłaconych oraz nieopłaconych i kliknij Zapisz. Aby moduł Cashbill był widoczny w koszyku upewnij się, że jest on aktywny w metodach płatności przy co najmniej jednej formie dostawy w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Wysyłka.