Paczkomaty24 firmy InPost - pytania dotyczące integracji e-sklepu z PaczkomatamiUwaga! Ze względu na sytuację, że wiele osób myli naszą firmę z firmą InPost, szukając kontaktu do Paczkomatów InPost, informujemy, że nie zajmujemy się udzielaniem informacji o Paczkomatach. Poniższe informacje dotyczą tylko integracji Paczkomatów ze sklepami internetowymi na oprogramowaniu sStore.
Paczkomaty24 firmy InPost - pytania i wszystkie informacje o Paczkomatach znajdziesz na stronie http://paczkomaty.pl/pl/faq?b2b=1#faq_o-paczkomatach . Pod wskazaną stroną znajdziesz też informacje na temat:
O Paczkomatach 1.Jak zacząć nadawać wygodnie przez Paczkomaty InPost? 2.Co daje mi konto w Managerze Paczek? 3.Czy mogę wysyłać przez Paczkomaty nie prowadząc zarejestrowanej działalności gospodarczej? 4.Jak skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym InPost? 5.W czym pomoże mi API Paczkomatów? 6.Jakie wymiary mogą mieć paczki przesyłane przez Paczkomaty? Rozmiar A: 8 x 38 x 64 cm
Paczkomaty - mam problem. 1.Po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera. Co zrobić? 2.Paczka nie mieści się do skrytki. Co zrobić? 3.Nie mam powiadomienia SMS/e-mail o dostarczeniu przesyłki. Dlaczego? 4.Skasowałem SMS z kodem otwarcia. Jak go odzyskać? 5.Czekam na paczkę już kilka dni, a jeszcze nie została doręczona. Co zrobić? 6.Paczkomat, w którym chcę nadać paczkę, nie działa. Co zrobić? 7.Jak zgłosić reklamację przesyłki? Jeśli po odebraniu paczki jej stan budzi Twoje zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację bezpośrednio przy Paczkomacie i pozostawić przesyłkę w skrytce. Możesz również złożyć reklamację online poprzez formularz znajdujący się tutaj, jak również skontaktować się z infolinią pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). |