Nie mogę usuwać wiadomości, wysłane wiadomości nie zapisują się

Wyślij zgłoszenie
Wpisz do wyszukiwarki swoje pytanie lub krótki opis problemu
MENU
Jeżeli na stronie poczta.ebiznes.pl nie możesz usuwać swoich wiadomości, a wysłane wiadomości nie zapisują się w folderze Sent (Wysłane) oznacza to, że nie masz przypisanych folderów do odpowiedniego typu wiadomości. Aby rozwiązać ten problem.
1. Kliknij przycisk Ustawienia. W zależności od używanego wyglądu poczty opcja ta może znajdować się po lewej, lub prawej stronie panelu.

2. Przejdź do menu Preferencje > Foldery specjalne, a następnie przypisz foldery do odpowiednich rodzajów wiadomości:
  • Wiadomości wysłane do Sent
  • Spam do Spam
  • Usunięte do Trash
  • Kopie robocze do Draft
Przykład konfiguracji obrazuje poniższy zrzut.