Poczta Polska E-przesyłka

MENU

Twój sklep internetowy posiada możliwość integracji z usługą Poczty Polskiej o nazwie E-przesyłka. Dzięki temu klient, który wybierze tę formę dostawy, będzie mógł odebrać paczkę w jednym z punktów pocztowych, a o nadejściu przesyłki zostanie powiadomiony SMS-em.


Jak zintegrować sklep z E-przesyłką?

1. Załóż konto użytkownika przy pomocy formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie https://e-nadawca.poczta-polska.pl ».

2. Stwórz nowy moduł wysyłki. Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, przeczytaj instrukcję konfiguracji wysyłek ».


3. Podczas edycji nowego modułu jako system zintegrowany wybierz "PocztaPolskaEPrzesylka".

4. Uzupełnij dodatkowe pola:

  • Użytkownik (login)
    Nazwa użytkownika w E-nadawcy.
  • Hasło (password)
    Hasło do konta użytkownika E-nadawcy.
  • Potwierdzenie SMS (numer telefonu)
    Na ten numer przychodzić będą informacje o wydaniu przesyłki odbiorcy lub jej zwrocie.
  • Potwierdzenie E-mail (adres e-mail)
    Na ten adres wysyłane będą
    informacje o wydaniu przesyłki odbiorcy lub jej zwrocie.

5. Gdy klikniesz Zapisz, klienci Twojego sklepu będą mogli skorzystać z E-przesyłki jako formy dostawy dostępnej w koszyku.


E-przesyłka w zamówieniu

Gdy klient wybierze E-przesyłkę jako formę dostawy, pojawi się ona w jego zamówieniu na karcie "Wysyłka". Po kliknięciu Edytuj będziesz mógł uzupełnić dane takie, jak numer i data nadania czy też numer produktu.

Na dole strony znajdują się funkcje związane z systemem wysyłki:

  • Wysyłka paczki Kieruje do strony, na której konfiguruje się opcje związane z dostawą (urząd pocztowy, powiadomienia itp.)
  • Wydruk nalepek
    Generuje plik z gotowymi nalepkami na przesyłkę.
  • Wydruk "Książka nadawcza"
    Tworzy szczegółowy wpis dot. przesyłki, który możesz umieścić w książce nadawczej swojej firmy.
  • Wydruk "Poczta firmowa"
    Generuje dokument z zestawieniem przesyłek przekazywanych do przewozu w ramach usługi POCZTA FIRMOWA.


Zobacz też: