TrustedShops - Jak dodać TrustedShops do sklepu internetowego

Wyślij zgłoszenie
Wpisz do wyszukiwarki swoje pytanie lub krótki opis problemu
MENU

TrustedShops - Jak dodać TrustedShops do sklepu internetowego

Trusted Shops to serwis, który oferuje sklepom internetowym usługi budowania zaufania ich klientów za pomocą znaku zaufania, procesu gwarancji zwrotu pieniędzy i systemu opinii klientów. Właściciele sklepów internetowych współpracujący z Trusted Shops, otrzymują również pomoc w spełnieniu wymogów prawnych dla e-Biznesu i e-Commerce.



Dzięki technologii Trustbadge® zbierzesz i zaprezentujesz opinie klientów na stronie Twojego sklepu. Zyskasz też zaufanie potencjalnych klientów, pokazując znak jakości i oferując im gwarancję zwrotu pieniędzy.

Jeśli posiadasz swój identyfikator sklepu (ShopID), nie musisz generować żadnego dodatkowego kodu. Wystarczy, że w panelu administratora podasz go tak samo, jak podaje się go na stronie https://support.trustedshops.com/pl/apps/code-generator


1. Zaloguj się do panelu administratora Twojego sklepu, a następnie wejdź w menu Konfiguracja > Sprzedaż > Obsługa zamówień.
2. Przejdź do edycji modułu TrustedShops, następnie zainstaluj moduł i kliknij w przycisk Edytuj.
3. Wklej swój kod ShopID do sklepu.



Po poprawnym zainstalowaniu TrustedShops w sklepie, na stronie sklepu powinieneś zobaczyć widget TrustedShops.

Zobacz też, jak wygląda widget TrusdedShops z rozwiniętymi opiniami