Jak wybrać właściwe słowa kluczowe dla wyszukiwarek?

Wyślij zgłoszenie
Wpisz do wyszukiwarki swoje pytanie lub krótki opis problemu
 

sklep internetowy

Jak wybrać skuteczne słowa kluczowe dla wyszukiwarek?

Właściwy dobór słów kluczowych to podstawa sukcesu każdej kampani reklamowej w wyszukiwarkach i pozycjonowaniu. Wybierając właściwe słowa kluczowe, właściciel strony internetowej / sklepu internetowego wybiera właściwą grupę docelową przyszłych klientów. To znaczy, że można w ten sposób trafić do największej liczby potencjalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i uzyskać największy zwrot z inwestycji w marketing internetowy i pozycjonowanie.

  • Słowa kluczowe należy dopasować do naszej przyszłej grupy odbiorców.
    Słowa kluczowe powinny być na pierwszy rzut oka związane z reklamowanym produktem lub usługą. Wówczas marketing i pozycjonowanie ma największy sens i dzięki temu uzyskamy największą ilość osób zainteresowanych promowaną ofertą.

    Wielu początkujących wprowadza dziesiątki słów kluczowych nie mających związku z ich produktami. Wybierają nazwy popularnych audycji telewizyjnych lub dziedzin ogólnych, takich jak "sport", sądząc, że dzięki temu reklamę zobaczy więcej osób. A jak jest naprawdę? Większość osób, którym wyświetlana jest taka strona ( czyli strona, której tak naprawdę nie szukali) jako wynik wyszukiwania, szuka czegoś innego ignoruje ją już na samym początku. Właściciel strony internetowej / sklepu internetowego traci w ten sposób pieniądze, które wydał na pozycjonowanie niewłaściwych słów kluczowych. Stosując kilka dobrze dobranych słów kluczowych zamiast wielu źle dobranych, można oszczędzić sobie zbędnych wydatków. Aby dotrzeć do grupy docelowej zainteresowanej promowaną ofertą, słowa kluczowe należy odpowiednio dopasować do swojej oferty strony internetowej lub sklepu internetowego.

  • Im konkretniej, tym lepiej dla nas.
    Sklep internetowy sprzedający tulipany powinien stosować konkretne słowa kluczowe, takie jak kup czerwone tulipany, zamiast ogólnych słów kluczowych, takich jak kwiaty. Ktoś, kto wyszukuje hasło kwiaty, może szukać dowolnego rodzaju kwiatów i z wielu różnych przyczyn. Słowa kluczowe takie jak czerwone tulipany dostawa lub tulipany wysokopienne przyniosą bardziej wymierne wyniki.

  • Należy stosować nie więcej niż 10 słów kluczowych.
    Najlepsze wyniki przy pozycjonowaniu przynosi stosowanie niewielu, dobrze dobranych słów kluczowych. Zalecana długość listy słów kluczowych dla nowej strony internetowej / sklepu internetowego to 10 słów kluczowych. Tyle zazwyczaj wystarczy do dotarcia do grupy docelowej, pozwalając zarazem skupić się na słowach kluczowych najlepiej dopasowanych do branży i produktów oferowanych przez np. sklep internetowy.
    Bardzo popularne słowa kluczowe mogą być bardzo drogie, ponieważ wielu właścicieli stron internetowych i sklepów internetowych chce je rónież wykorzystać do reklamowania i pozycjonowania. Może się okazać, że niektóre słowa kluczowe są zbyt kosztowne, albo że inne słowa kluczowe zapewniają większą opłacalność pozycjonowania.

  • Można skorzystać z Narzędzia propozycji słów kluczowych oferowanych przez wyszukiwarkę GOOGLE.
    W każdej chwili można użyćNarzędzia propozycji słów kluczowych », aby znaleźć trafne słowa kluczowe.
  • Jak monitorować swój sklep internetowy, strone www w wyszukiwarkach, przecież przeszukiwanie dziennie wyników w wyszukiwarkach i sprawdzania, na której pozycji znajduje się nasza strona jest bardzo czasochłonne. Teraz możesz mieć narzędzie, które łatwo Ci pokaże na jakiej pozycji znajduje się Twoja strona, Twój sklep na podane słowo kluczowe (daną frazę). Dzięki niemu będziesz wiedzieć na jakiej pozycji Twój sklep znajduje się dzisiaj, wczoraj, 7 dni wstecz, 30 dni wstecz itd. Zobaczysz jak wyglądają wzrosty pozycji w wyszukiwarkach oraz spadki, skąd użytkownicy wchodzą na stronę Twojego sklepu itd. A to wszystko będziesz mogł widzieć w twojej przeglądarce dzięki kanałom RSS. Załóż konto już dziś i monitoruj swój sklep, swoją stronę.
    Załóż konto » umożliwiające Ci monitoring strony, sklepu (za darmo)

sklep internetowy

 

Jeżeli interesują Cię usługi: POZYCJONOWANIE SKLEPU lub POZYCJONOWANIE STRONWWW TO ZAPRASZAMY DO NASZEGO SERWISU » ZAJMUJACEGO SIĘ POZYCJONOWANIEM . W sprawie oferty napisz pozycjonowanie@sstore.pl lub zadzwoń teraz 0 781 802 300!


sklep internetowysklep internetowy